duminică, 13 martie 2011

Un Nou Sezon!!

Un nou sezon vine, incep antrenamentele. Am fost sambata pe la Recas, pentru o iesire din "hibernat". Ne-am pocnit un pic oasele, ne-am intins si am luat-o la drum.



Jos la iesirea din Recas, spre crame, ne-am lasat masina. Bitzele jos, hai la pedalat!





Pentru ca am venit la antrenament m-am hotarat sa fac cat mai multe urcari, inloc sa astept pana urca si ceilalti.



Asa ca am bagat vreo 3 urcari rapide la crame sa iasa un pic rugina din mine. Dupa care am plecat mai departe la drum pana la herghielie.



Acolo ne-am despartit, mama si tata mergand pana la Nades, iar eu am ramas a bag ture sus~jos.



Mirarea mea cea mai amre au fost schimbarile de la herghielie. Multe case noi care urmeaza sa se construieasca, multi cai... Am si intrebat cum va fi si au zis ca prin iunie dau drumul la bar la calarit la tot ce vrei.



Dupa vreo 4 ture, m-am oprit sa ma bronzez jumate de ora, dupa care au aparut si ei.



La intoarcere desigur a fost un pic mai greu, dar am ajuns cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu