luni, 4 octombrie 2010

Crosul Loteriei

Desigur, am ajuns sa alerg si la Timisoara. Asteptam de mult asta, partea rea fiind raceala care am primit-o de la ultimul concursul de la Gilau.

Dupa o nunta, m-am trezit de dimineata la 8 ca sa ajung sa ma inscriu. Am halit cate ceva si am plecat cu ai mei in piata Huniade. Am avut o surpriza, o gramada de copii si adulti erau gata de alergare. O revolutie adevarata.

Copii, invalizi, batrani, toti se inscriau si isi puneau numerele..



Loteria Romana fiind prezenta cu lozuri si biletele.



Prima data am avut noroc, costa 2 lei am castigat 2 lei. A doua oara... n-am fost asa norocos.

Au venit colegi si fosti colegi.



Ne-am salutat am schimbat si o vorba, dar a trebuit sa ma incalzesc.

Altii pregateau Traseul.



La start ne-am inghesuit cu totii. Incepea sa ne fie frig. Crosul loteriei Romane 2010!

Start! Toti ne-am impins unii pe altii sa avem loc sa alergam. Nea` Gheorghe fugea si el pe-acolo. L-am depasit. Dar depasitul asta n-a tinut prea mult. Ma depaseau si altii.



Eu cu Radu fugeam impreuna. Dar, din pacate un coleg de club avea trecere pe-acolo. Mi-a dus trena. Am inceput sa fug cu 15km/h. Era din ce in ce mai greu. Muschii imi lucrau din ce in ce mai tare. L-am vazut si pe Marius care facea poze. Toti ma incurajau.



Am trecut de Filarmonica. Acolo a inceput sprintu`. Am depasit pe uni-altii. Altii se bagau in fata si dadeau din coate. Atunci am inceput si eu sa-mi fac loc. Am ajuns la finish pe un fundal rosu. Totul in jurul meu era rosu. Eram epuizat de la sprint. Mi-am luat nr. de sosire. 223, din 2000+ era destul de bine.

Proasta organizare ne-a mai costat vre-o ora jumatate sa ne luam tricoul si apa. Dar am dus totul la bun sfarsit si am ajuns si acasa, unde visul s-a incheiat si mi-am continuat somnul de dupa nunta. Toate visele se uita, dar un singur lucru nu voi uita...



...Mos Craciunul de vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu