sâmbătă, 5 iunie 2010

Rocicleta

Joi dupa un antrenament la scari si vineri banchetul, la care am ajuns pe la 1 noaptea acasa, a venit si ziua de sambata cand avea loc concursul Rocicleta.

La scoala nu am primit nicio fisa de inscriere sau o circulara ca sambata 05/06/2010 va avea loc concursul la Liceul Socrates. Din fericire am aflat de la cei de la Tibiscus si am cautat sa-mi inscriu echipa. Cu o adresa de e-mail am rezolvat totul. Am trimis un mail si am vorbit cu d-na profesoara Narita Dorina si mi-am inscris cu succes echipa, din care facea parte si un viitor membru, Lucut Andrei si un coleg de clasa, Martinov Sasha.

Concursul consta in 3 probe. 2 teoretice, din care 1 era un test din regulile de circulatie, iar cealalta un eseu despre bicicleta si proba sportiva.Planul principal era ca Luki (Andrei) sa faca eseul, iar eu sa fac regulile de circulatie si proba sportiva impreuna cu Sasha.

La 8 dimineata am dat desteptarea tuturor, am infulecat ceva si am plecat sa-mi adun echipa din toate partile. Trebuia sa ajungem la 9 acolo, dar am intarziat cu vreo 10 minute. Am gasit liceul, si repede am intrat inauntru pentru ca proba teoretica incepuse. Ne-am pus repede la masa, am primit testul si l-am bifat repede. A fost usor! Urma a doua proba teoretica... eseul. Luki nu a prea apucat sa se gandeasca prea mult la eseu si m-am decis sa scriu de la mine ce imi trecea prin cap. Titlul era "Lumea vazuta de bicicleta". Un eseu, la persoana intai, in care trebuia sa fi chiar tu insuti bicicleta.

Am tras aer adanc in piept si am inceput sa scriu. Dupa ce am terminat compunerea am auzit de la un profesor ca trebuie inserate simboluri, toate vocalele... O munca grea de chinez batran, dar impreuna am reusit si am terminat toata compunerea, dupa care am iesit afara.

Urma proba teoretic. De mult asteptam asta, dar aveam o singura problema... nu aveam nicicare bicicleta, iar ca sa putem participa, ni s-a pus la dispozitie 2 Pegasuri. N-am putut rezista si noroc cu Alex care mi-a imprumutat bicicleta lui, mersi Alex!

Am facut o tura ca sa vad cum e, i-am dat si lui Sasha o tura si ne-am pus sa asteptam randu nostru. Lumea era varza, fiecare grupa care facea tura darama cate un jalon, sau pica de pe scanduri... Ce-a mai mortala faza a fost atunci cand unu din tocilari, ca nu pot sa-i zic altcumva... A facut traseul incet incet si cand sa ajunga la sosire, mergea linistit si dintr-o data pica pe o parte, pur si simplu! Niciun obstacol... Nimic... Pur si simplu "Buf!"... Toti au ras de el. Pur si simplu era ceva ciudat ca un om sa pice pe drum drept, cred ca a ramas fara energie...

Noi in schimb am facut proba teortica perfect. N-am primit nici o penalizare, nimic. Proba sportiva am facut-o cu usurinta.

Toti trei am fost increzatori ca vom lua locul intai si am asteptat cu nerabdare sa vina rezultatele. Intr-un final am ajuns sa stam afara cu premiul intai in fata noastra, trei biciclete, si ascultam pe directoarea scolii si pe inspector si pe mai nu stiu cine cum vorbea. Au inceput cu diplomele pentru olimpiade la matematica... 2 ore... 2 ORE! Eram nervos deja, cand auzim Generala 22 si ne ridicam in picioare. Sa mergem sau sa nu?... Eram derutati... Dar tot Alex ne-a scos si ne-a trimis sus sa ne luam diplomele si bicicletele.


Am fost toti mandrii de ce am facut. Cu zambetul pe buze am dat mana cu cei de pe "podium", vorbind cu d-na profesoara care ne-a inscris , dupa care am plecat acasa cu premiile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu