vineri, 16 iulie 2010

One Day Before IT!

Day 7

Sambata urma Salzkammergut Trophy.

Trebuia sa ne luam numerele si tricourile pe care le-am cumparat.

Dar prima data ne-am hotarat sa mergem pana la Wolfgangsee toti 3.

Ne-am gasit un loc frumos, unde am acostat kayacul lu' tata, eu am venit inot de la parcare, iar mama pe jos.



Ne-am intins hamacele si am stat sa ne relaxam putin.



Dar, din pacate, foamea ne-a ajuns din urma. Eu cu mama ne-am dus pana la un Eurospar, de unde am luat niste paine, bere, sunca si pateu...



Ne-am indopat, dupa care am mai facut baie in lac. Wolfgangsee este unul din cele mai calde lacuri din regiune. De obicei are 23 de grade.



Cand s-a facut ora 6, ne-am dus in Bag Goisern, de unde ne-am luat numerele si am fost prin toata expozitia de biciclete si echipamente.



Ne-am luat si tricourile, dupa care ne-am dus la sedinta tehnica in limba engleza.



Am fost avertizati ca ploile recente, au distrus portiuni de drumuri, facandu-le mai complicat de parcurs.

Ne-am dus acasa sa ne culcam, maine e ziua cea mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu