duminică, 11 iulie 2010

Salzkammergut Day 1-2



Day 1


Tu, tu, du, du... Trezirea!!

Ne-am trezit repede cu totii sa plecam in vacanta in Austria.

Planul era sa ajungem in Viena, sa ne plimbam un pic cu bicicletele, dupa care sa dormin pe undeva pe aproape si urmatoarea zi sa ajungem in Salzkammergut.

Zis si facut. Am ajuns in Viena dupa un drum lung, pe care am dormit. Eram destul de obosit pentru ca ne-am trezit devreme. Pe malul Dunarii, am parcat in fata unui bloc. Am dat bitele jos, si am plecat pe mal.

Am cautat mult centrul orasului, in care am fost de multe ori, dar de pe bicileta e altceva, altcumva il gasesti. Cu chiu, cu vai, l-am gasit. Ne-am pus sa mancam ceva la un restaurant de pe o strada alaturata. Schnitel Vienez cu salata de cartofi. Cea mai buna mancare a lor. In schimb mama cu tata si-au luat altceva.

Dupa ce am terminat de mancat, ne-am dus intr-un parc. Totul era asa de frumos si de curat. Parca erai intr-o gradina botanica. In schimb am ramas uimiti cand am vazut ca Dunarea trece pe sub oras. Si nu numai Dunarea, ci si metroul.

Numai din cand in cand iesea la suprafata.

Ne-am intors la masina, dupa care am gasit cazare undeva in jurul satului St. Christophen. Un satulet nu cu mult inainte de St Polten.

Ne-am luat o camera, dupa care ne-am pus repede sa ne uitam la meci. Era finala mica, cum s-o ratam?!

La pauza am fugit jos si am halit un wurst cu bere. Era o sarbatoare din sat cred. Toata lumea era acolo la bere si "mici".

Repede inapoi sa terminam cu meciu', dupa care Gute Nacht!


Day 2

Dimineata, ne-am trezit. Fiecare de unde dormea...



...si am plecat spre Salzkammergut. Am facut o oprire pe drum, unde ne-am dat jos bicicletele, eu si mama, iar tata a condus pe drum.



Am plecat pe malul lacului, pe pista de biciclete specal amenajata. Avea pana si marcaje pe drum, daca ai voie sa depasesti si daca nu. O chestie pe care momentan n-o vezi in Romania.



De pe drum se vedea lacul, si biserica de pe peninsula.





Am trecut pe langa un satulet mic, care avea un ponton de lemn, numai bun pentru barci si barcute. Din pacate acolo a trebuit sa ne punem bicicletele sus, pentru ca drumul de bitze se termina.



Toti sus in masina si am plecat sa ne cautam cazarea.

Din Bad Goisen am trecut in Steeg, unde credeam ca va fi gasthof-ul nostru. Nu l-am gasit desi am trecut prin tot oraselul.

Am dat jos bicicleta lu' mama si am plecat din nou sa caut "cabana". Nici atunci n--am gasit-o.
Dupa ce m-am intors, tata a spus ca a gasit ceva la 2km, kilometri pe care trebuia sa-i fac pe bitza.

Am pedalat si am gasit locul pe care il cautam. Bine ascuns, departe de drumul principal, erau 3 case. Am intrat la receptie, unde am ramas uimiti. Plin de constume de scafandru, chiar si dealea vechi care le mai poti vedea numai in filme.

Am asteptat sa vina cineva. Un domn mai inalt ne-a intampinat si ne-a oferit ceva de baut pana nevasta lui ajungea. Tata si-a luat o halba MARE de bere, iar mama una normala (cum iti da si la noi).



Cand barca pe care era imbarcata toata familia, nevasta, copii, catel, am ramas uimit. Doamna cu care barbatul era casatorit, era o doamna mai scunda de statura.

O fi fost ea mica, dar avea un simt al umorului urias. Ne-a incalzit sufletele.

Am umflat kayacele si am pregatit bitzele.



Dupa care am vazut camerele, dupa care am plecat spre Hallstatt.







Am trecut prin piata principala a orasului, unde era o statuie mare de tot, iar soarele batea fix din spatele ei.



A urmat puntul de informatii, pe care l-am prins inchis din pacate, dar am luat cateva pliante.

Niste arici mici de tot la vanzare, facuti din trunchi de brad.



Unde ne-am plimbat cu bicicletele prin tot orasul, dupa care ne-am oprit sa mancam sub un castan imens.

Iar cel mai mult mi-o placut scaunul lui Yetti.



Apoi la intoarcere am macat o inghetata buna de mango...



...pe care mama o trebuit s-o guste si ea...



Cand ne-am intors, toata familia Suma era prezenta (Claudiu, Cristina, Felix si Adam). Cristina a ramas socata cand a vazut cum arata casa.

Pe dinafara nu arata cine stie ce, dar inauntru era renovat si arata superb. Gata aici stam!



Seara, am iesit cu tata sa inot un pic. Eu inotam, tata pe langa mine cu kayacul, daca am ceva probleme, imediat puteam sa sar.

Apa era groazic de rece. Avea 17-18 grade. Am inotat vreo 200m dupa care am iesit, ca m-a apucat carcelul de la atata frig.

Si ne-am pus toti la culcare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu